середу, 15 січня 2014 р.

Банюнин. Історія села від найдавніших часів до 1939 року

В. Лаба. Львів, 2011 – 92 ст. 
(реально - 50 ст. А4). 
Формат .pdf, об’єм – 1,52 Мб.
Зміст:
Від автора_стор.2
Слово про мецената 4
Про розуміння історії 8
Топоніміка села 10
Господарське життя села 17
Церква в Банюнині 27
Справа будівництва нової 
церкви 39
Дальше життя парафії при 
о.Кміцикевичу (та після нього) 43
Школа в Банюнині 59
Читальня "Просвіти" в 
Банюнині 68
Товариство "Сокіл" в Банюнині 85
Додатки:
Список мешканців села 
1785 року 88
Список мешканців села 
1787 року 88
Мешканці села 1820 року 88
Список скорочень та 
незрозумілих  слів 89
Список використаних джерел та 
літератури 91

Щоб замовити електронну версію книжки (послуга платна!), пишіть на 

vicarman@ukr.net


Архів цікавої інформації з 1995 року!

3 коментарі:

  1. привіт! Я з Аргентини, і моя сім'я з baniunyn, як я можу зробити для цієї книги? Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  2. Hi there! Book of Banyunyn on Ukrainian language, scanned in. Pdf. A copy of the book sent to your email address after payment. Please write me an e-mail arinfolviv@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт!Я хочу замовити електронну версію книги Банюнин. Історія села від найдавніших часів до 1939 року.

    ВідповістиВидалити